אחרי האיסור על הסופגניות: האם ליצמן יילחם בהרינג?

אפשר לאכול פה ושם סופגניה אבל חושבים שזו מצווה דאורייתא לאכול סופגניות בחנוכה וזה לא
עמית דניאל 2 Comment on אחרי האיסור על הסופגניות: האם ליצמן יילחם בהרינג?

'כוכב היום', השר ליצמן, עלה לשידור בהפתעה בתוכניתו של מנחם טוקר "זמן אויר" והסביר מדוע מסוכן לאכול הרבה סופגניות בחנוכה. ומה הגיב ליצמן כשטוקר הציע לו לטפל בהערינג של הקידושים בריכוזים החרדיים

סגן שר הבריאות יעקב ליצמן, במליאת הכנסת צילום: הדס פרוש, פלאש 90
אפשר לאכול פה ושם סופגניה אבל חושבים שזו מצווה דאורייתא לאכול סופגניות בחנוכה וזה לא
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

תכניתו של מנחם טוקר "זמן אוויר" עוסקת היום (ב') בדברי שר הבריאות יעקב ליצמן בגנות אכילה מרובה של סופגניות. במסגרת 'חיוג בהפתעה' ניסה טוקר לשוחח עם השר ליצמן. בלשכתו. להפתעתו של טוקר, לאחר שהוא הועבר למנהלת הלשכה שנכנסה במיוחד לדיון רב משתתפים, הוא שמע מעברו השני של הקו את השר, בכבודו ובעצמו.

"חסר מה לאכול היום?", תהה ליצמן לאחר שהבין במי מדובר. "אפשר לאכול פה ושם סופגניה, אבל חושבים שזו מצווה דאורייתא לאכול סופגניות בחנוכה, וזה לא". בהתייחסו לדבריו הוא אומר: "אין איסור, זו היתה המלצתי. אני בימים אלה מטפל בעניין הסוכר בשוקו".

השר ליצמן שב ואמר: "אמרתי שצריך לזכור שכולם חושבים שזו מצווה לאכול סופגניה והמהדרין מן המהדרין אוכלים שמונה, תשע סופגניות. זה לא בריא". השר ליצמן מדגיש שלושה דברים חושבים לדעתו בנושא הבריאות "צריך להיות בריא, צריך להתפלל להיות בריא וצריך להתפלל לא להגיע לליצמן"

לסיום הציע טוקר שהשר יטפל בדגי ההרינג המשווקים בריכוזים החרדיים, והשר השיב בחיוך: "אני מבין שאתה רוצה שיגרשו אותי מהעיר".

האזינו:



2 תגובות

מיין תגובות
  1. 2

    קודם כל שילחם בסיגריות אני יוצאת החוצה אנשים מעשנים חופשי סופגניות זה לפחות לא נזק לסביבה